måndag 4 december 2017

...min första ljudbok

Nu är ljudboken publicerad!

stanna hos mig tills barnet är fött har fått röst av inläsare Nina Haber. Omslaget är nytt, jag antar att de vet där på förlaget i Köpenhamn hur en ljudbok ska säljas.

När de skickade bilden till mig för godkännande hajade jag till. Oj oj oj, denna kvinna är ju verkligen höggravid! tänkte jag. Och det borde jag ju vetat eftersom det är jag själv som skrivit historien. Men ändå, det blev så tydligt.

Och det är det här som är det intressanta med att någon annan vidareutvecklar det man själv gjort. Det blir på ett nytt sätt. Och som grundskapare får man en tydligare syn på det man trodde man visste allt om.

Jag som vill styra detaljer i det som rör mitt eget för att det ska framstå precis så som jag vill bestämde mig för att godkänna direkt till förlaget och inte säga ett ord om att mitt namn kanske inte skulle vara just rött till allt det rosa. Jag beslutade mig för förtroende och accepterans.

Och nu är ljudboken alltså här. Bara att gå in på Storytel och beställa.